4 Nisan 2019 Perşembe

BİR ZAMANLAR RADYO

Radyo dinler misiniz ?
Evet, dinlerim fakat eskisi kadar sık değil. O yıllarda bu kadar imkanımız olmadığından tek yayın aracı radyoydu başka seçeneğimizde yoktu ne yazık ki.
İlk radyoyu ne zaman aldınız ?
Tam olarak tarihini hatırlamamakla beraber sanırım 70'li yıllardı. Aldığımız andan itibaren evimizin en güzide eşyalarından biri haline gelmişti. Hem müzik dinleyebiliyor hem de gündemden haberdar olabiliyorduk. Bize o yıllarda faydası çok oldu.
Radyo popüler olduktan sonra gazeteye olan ilgi azaldı mı ?
Açıkçası çevremde gazeteye olan ilginin azaldığını gördüm ama bu sadece belli bir kesim için geçerli tabi. Çünkü; gazete okurken başka bir işle ilgilenmek neredeyse imkansız fakat radyo size bu imkanı sunuyor.
O dönemlerde popüler olan kanalları hatırlıyor musunuz ?
Hatırlıyorum tabi. Neredeyse günümün çoğunu şarkı dinleyerek geçiriyordum. Bizim evde radyo hiç kapanmazdı. Babam sürekli Türk Sanat müziği dinler ve gündemden haberdar olmak için haberleri beklerdi. Benim en sevdiğim kanal Arkası Yarındı. Dinlerken çok keyif alırdım.
Günümüzde en yaygın kullandığınız yayın organı ( tv, telefon, radyo, gazete vs) nedir ?
Şu an görünen o ki en popüler yayın organı telefon. Çünkü siz gençler için her şey daha pratik hale geldi. fakat bizim yaşımız itibari ile bu tür şeylere alışmamız çok vakit alıyor. Kendi adıma konuşmam gerekirse ben gazete almaya devam ediyorum. Evlerde radyonun yerini artık televizyonlar aldığı için radyo yerine televizyonu daha sık kullanıyorum.
Son olarak teknolojinin gelişmesi ile radyonun önemini kaybetmesi hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Benim için gençliğimin vazgeçilmez anılarından biri olarak kalacak tabi ama mazide kalmasını istemezdim. Tam olarak kaldığını da düşünmüyorum çünkü telefonlarda bile radyo kendini korumakta pek kullanılmasa bile. Neticede zaman geçtikçe beyin gücü bilek gücü ile birleşince birçok şeyin unutulması ya da yerini yeni ve gelişmiş şeylere bırakması olası bir durum.

1 yorum:

  1. Benjamin Lee'den kredi almış olan kişilerden gelen yorumları gördüm ve onların tavsiyeleri doğrultusunda başvurmaya karar verdim ve sadece 5 gün sonra, talep ettiğim toplam 850.000 $ tutarında banka hesabımda kredimi onayladım. harika bir haber ve gerçek kredi borç verene ihtiyacı olan herkese e-posta yoluyla başvurmasını tavsiye ediyorum: 247officedept@gmail.com veya WhatsApp: + 1-989-394-3740. Şimdi istediğim krediyi aldığım için mutluyum.

    YanıtlaSil